Saturday, October 23, 2010

diA miLikKU??

aQ pon ta tau na ckp ye o x
kebelakangan ni...aq asyik moody bile dengan die...
die mcm ta leh trime pe yg aq ckp...
aq plak cm xda mood je...
em...
nape lah cmneh ye...
kami bkn baru kenal...
semula ku tak tahu

engkau juga kan ingin memilikinya

bukankah ku lebih dulu

bila engkau temanku

sebaiknya tak mengganggu

*courtesy of LirikLaguIndonesia.net

reff:

dia untukku, bukan untukmu

dia milikku, bukan milikmu

pergilah kamu, jangan kau ganggu

biarkan aku mendekatinya



kamu tak akan mungkin mendapatkannya

karena dia berikan aku pertanda juga

janganlah kamu banyak bermimpi, oooh



dia untuk aku



bukankah belum pasti

kamu juga kan jadi dengan dirinya

dia yang menentukan

apa yang ’kan terjadi

tak usah mengaturku



reff2:

dia untukku, bukan untukmu

dia milikku, bukan milikmu

lihatlah nanti, lihatlah saja

biarkan aku mendekatinya



kamu tak akan mungkin mendapatkannya

karena dia berikan aku pertanda juga

janganlah kamu banyak bermimpi, oooh



kusarankan engkau mundur saja, ooo



repeat reff

repeat reff2



dia untuk aku

bukan, dia untuk aku



hubunGAn aQ n diE sAmpAi biLE yE??





syG ke??
ko syg aq ke dY??

No comments:

Post a Comment