Friday, February 18, 2011

ini ka DARAH DAGING?


]
khas untuk kau sayang!

ini adalah apa yg dah d "POST" oleh kau n kau kena fikir jugak sebelum watpape.tak perlulah jelez ngan kehidupan aku sekarang.kau memang jenis yg ta bole tgk org senang.n 
p/s sal baju uh.mak aku yg bg die soh pakai.heran plak aku baju kau tu weh.sikit pon tak lah.die n aku tak kaya n tak berlagak kaya cm kau.walhal?hello.kaya duet mak ayah,tak bawak erti pape.mak ayah kau baikk  gila oke.napela kau BUSUKK sgt2!!hahha.plz to be matured oke.:)
nak kata aku tak matang.oke fine aku ta matang.tapi.sape la lagi ta matang.ello.kau tag aku lam post kau untuk saje nak tarik perhatian aku ka ape?nak carik pasal ae?wehh...oke fine kau pengecot  kan???jumpa depan2 nape xtegor??sapelah yg tak matured..ngadu ke kat parents????ello.aku tak macam kau oke.aku tak penah BUSUKKAN kau yg BUSUKK tu lah!selama aku hidop kat muka bumi neh.penah ka aku gangu idop kau ngan balak kau yg macam hape tu?weh...aku nye pasal la nak watpe..kau jaga diri kau jela.thanks a lot la ae.saket ati aku weh!!pahallah ku mcm neh.aku mmg mulot jaat giler.tapi ati tak BUSUK macam kau la!!!!!!!
tak mengenang budi??
macam banyak je aku susahh kan kau kn??adoiiiiiii..
seebelom aku cakap pape aku pikirlah.kau lau xbesar2kan cita tak bole ka???hahha.walhal hal kecik ja.hal kawan2 aku nan korg kan?settle sendiri lah beb.aku tak pena amek tau.tetibe nak mara aku ke?gile weh lawak.korg kan hebat sgt BERBAHAS?asal tak layan je kawan aku tu?kami bukan BUDAK KECIK lah kn!


No comments:

Post a Comment