Tuesday, October 26, 2010

:: d y ::

saya ada dia
nama dia khairol fareed bin kamis
dia sorg yg
~penyabar~
~handsome~
~bek ati~
~memahami~
~byk berfikir sebelum menyatakan sesuatu~
~sorg pendengar yang bek~
~sorg yg berhati mulia~
~jujur~
~lurus~
senang kate sumenye dia ade
tp...saya slalu marah2 dia
nape ekh??
ntahla
saya neh fobia kit na caye laki
saya neh senang jew
law da caye 1kali
tipoo...
saya ssh tok caye kali ke 2
sy sentiasa nenyanyanyi die
emm
arini cite sal die kan??
sbb saya teringat larhh kesilapan saya
saya mintk maaf dy
saya tau saya byk silapp
saya tau kamoo mmg someone yg lurus n kdg2 ta tau na  bg pendapat sgt
sbb kamoo ta nak lukekan ati saya kn?
dy...kalau kamoo bace neh..
kamoo text(sms) saya eh..
saya silapp marah kamoo..

dy!!saya sedey sbb slalu mara dy!!

No comments:

Post a Comment